سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار حسابداری/نرم افزار حسابداری رایگان/

نرم افزار حسابداری

 

نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار تولید و عرضه شده اند که اغلب آنها عملکرد رضایت بخشی دارند اما حسابداران و مدیران مالی سخت گیر سعی میکنند از برندها و شرکتهای مشهور، نرم افزار مالی حرفه ای و یکپارچه تامین کنند    .

نرم افزار حسابداری ابزاری مهم و شناخته شده و بسیارکاربردی در علم حسابداری محسوب می گردد. با پیشرفت های چشمگیر در حوزه حسابداری و نیاز به ثبت و ذخیره اطلاعات مالی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مختلف، نیاز به یک ابزاری پیشرفته نظیر نرم افزارها در این حوزه بیش از پیش به چشم می خورد. بدون شک نرم افزارهای حسابداری نظیر بسیاری از ابزارهای تکنولوژی مورد استفاده انسان ها، توانسته اند جان تازه ای به حوزه حسابداری و نیازهای مختلف در این بخش ببخشند. چنین ابزارها انجام کارهای تخصصی نظیر حسابداری را برای متخصصین این حوزه آسان و لذت بخش کرده و به افراد غیر متخصص این امکان را می دهند که بدون نیاز به تخصص خاصی نظیر حسابداری بتوانند نیازهای خود را در این زمینه رفع نمایند و فعلیت کنند    .

 

نرم افزار حسابداری رایگان-مفتاح رایانه

 

نکات مهمی که باید در رابطه با نرم افزار حسابداری بدانیم

 

در زمان تهیه برنامه حسابداری به نیاز خود توجه کنید و مطابق با آن نرم افزار را تهیه کنید. استفاده از یک برنامه حسابداری اختصاصی در بنگاه های اقتصادی، فروشگاه ها و مکان هایی که فعالیت های عمومی انجام می دهند، تنها هزینه های شما را افزایش می دهد. تهیه نرم افزار حسابداری عمومی در بسیاری موارد نیازهای حسابداری را برای افراد متقاضی این امر تامین می کند.

در زمان تهیه نرم افزار حسابداری هرگز سراغ نرم افزارهای رایگان و یا کرک شده نروید. این نوع نرم افزارها در خوشبینانه ترین حالت ممکن می توانند دسترسی شما را به بسیاری از بخش های نرم افزار محدود کنند. نرم افزارهای کرک شده به دلیل تعلق به شخص حقیقی و حقوقی خاصی نیازمند صرف هزینه مختص به نرم افزار هستند. استفاده از اینگونه نرم افزارها از نظر قانونی و اخلاقی مجاز نیست.

نرم افزارحسابداری می تواند ادعا کند که مناسب و کاربردی است که در عین تخصصی بودن دارای محیطی ساده و قابل استفاده برای تمامی افراد باشد. از طرفی دیگر داشتن راهنمای نصب، آموزش و خدمات پس از فروش نرم افزار از قابلیت های یک نرم افزار مناسب به شمار می رود.

 

حفظ اطلاعات مالی شرکت ها چه اهمیتی دارد؟


در دنیای امروزه، شرکت ها وکسب و کارهای کوچک و بزرگ روزانه در حال رقابت با همتایان خود می باشند. رقابت  یکی از اصلی ترین مولفه ها در هر کسب و کاری محسوب میگردد. همین امر باعث شده است که یکسری افراد سودجو، رقابت سالم و سازنده را کنار بگذارند و به فکر سواستفاده از اطلاعات سایر شرکت ها باشند. اطلاعاتی از قبیل فرمول های کالای تجاری، بازارهای هدف، میزان سرمایه موجود، سود حاصل از فعالیت شرکت، مشتریان و غیره می تواند هر کدام به نوبه خود نقش حیاتی در تداوم کسب وکار داشته باشد.

یکی از باارزش ترین اطلاعات مربوط به کسب و کارهای کوچک و بزرگ، اطلاعات مالی این شرکت ها می باشد. حفظ اطلاعات مالی از جمله میزان خرید و فروش ها، بدهی ها و بستانکاری های شرکت، چک های دریافتی و پرداختی، اطلاعات مربوط به حساب های بانکی شرکت و غیره، نقش حیاتی در تداوم هر شرکت بزرگ و کوچک ایفا می کنند. بسیاری از این اطلاعات در گذشته بصورت فیزیکی در شرکت ها و در مکان هایی نظیر کمد ها و گاوصندوق های امن نگهداری می شدند. امروزه با استفاده از ابزارهای تکنولوژی مانند انواع نرم افزار های مالی و حسابداری، دقت در حفظ این اطلاعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟

 

بهترین نرم افزار حسابداری و کار با آن از دیدگاه کاربران بسیار متفاوت می باشد. اما بدون شک چنانچه نرم افزار حسابداری خاصی در بازار وجود داشته باشد، صاحب نظران در این زمینه نمی توانند راحتی کار با آن را در مقایسه با سایر نمونه ها، انکار کنند. از طرفی اهمیت بسیار زیاد امور مالی و حسابداری برای فعالیت های هر شرکت، و از طرفی دیگر هزینه ای که برای خریداری نرم افزار حسابداری در نظر گرفته می شود، ایجاب می کند که افراد با آگاهی کامل نسبت به تهیه بهترین نرم افزار حسابدرای برای خود اقدام کنند.

 

 

مجموعه مفتاح رایانه

 

شرکت مفتاح رایانه در سال 1378 به لطف خداوند و با تکیه بر دانش و تجربیات تعدادی از متخصصان متعهد داخلی، در حوزه برنامه نویسی کامپیوتر (نرم افزار) و حسابداری به منظور طراحی و تولید نرم افزار­های یکپارچه ­ی مالی تأسیس گردید.