سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رافع 7/قیمت نرم افزار رافع 7

نرم افزار حسابداری رافع 7

رافع 7 نرم افزار شناخته شده و نام آشنای حسابداری در بین فعالین حوزه حسابداری از جمله اساتید، دانشجویان، مهارت آموزان حسابداری و حسابداران مبتدی و حرفه ای می باشد. این نرم افزار که محصول شرکت مفتاح رایانه است، یکی از قوی ترین نرم افزارهای حسابداری محسوب می گردد که کاربری ساده و آسانی دارد.

رافع 7 تنها یکی از محصولات برند قدیمی و نام آشنای رافع است. این برند فعال در حوزه حسابداری در سال 1376 متولد گردید. اولین محصول برند رافع تحت عنوان رافع1 در همان سال در اختیار عموم قرار گرفت. رافع1 از قدیمی ترین نرم افزارهای حسابداری در کشور محسوب می گردد. طی سالهای متمادی برند رافع با کسب تجربه و دانش چندین نسل از نرم افزارهای حسابداری را در اختیار فعالین حوزه حسابداری قرار داده است. نسخه بعدی این برند تحت عنوان رافع3 در سال 1377 عرضه گردید. سالهای بعد رافع6، رافع 7 و در نهایت نسخه کامل و جامع رافع9 در سال 1399 معرفی شد.

رافع 7-مفتاح رایانه

قیمت نرم افزار رافع 7

قیمت نرم افزار رافع 7  و سایر نرم افزارهای حسابداری ممکن است موجب شکل گیری دیدگاه های مختلف در مورد استفاده از نرم افزار حسابداری گردد. شرکت ها و صاحبین کسب و کارهای مختلف با آگاهی از تاثیر انجام امور حسابداری با یک نرم افزار مناسب، نسبت به پرداخت قیمت نرم افزار ارفع7 و سایر نرم افزارهای کاربردی، حساسیتی به خرج نمی دهند. عوامل مختلفی ممکن است بر قیمت نرم افزار حسابداری تاثیر گذار باشد. این عوامل عبارتند از:

هزینه های تولید و برنامه نویسی

هزینه های مربوط به امور جانبی شرکت های تولید کننده نرم افزار حسابداری

قیمت مناسب جهت رقابت با سایر تولید کنندگان

وسعت خدمات قابل ارائه توسط نرم افزار حسابداری

توان خرید مصرف کنندگان

سوددهی شرکت تولید کننده نرم افزار حسابداری

آشنایی با شرکت مفتاح رایانه

شرکت مفتاح رایانه در سال 1378 به لطف خداوند و با تکیه بر دانش و تجربیات تعدادی از متخصصان متعهد داخلی، در حوزه برنامه نویسی کامپیوتر (نرم افزار) و حسابداری به منظور طراحی و تولید نرم افزار­های یکپارچه ­ی مالی تأسیس گردید. همینطور این شرکت ارائه دهنده بهترین نرم افزار های حسابداری می باشد.