سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آموزش نرم افزار رافع 7

رافع 7

نرم افزار حسابداری رافع 7 محصول شرکت مفتاح رایانه است. این نرم افزار حسابداری یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ده سال اخیر در کشور محسوب می شود. سادگی کار با این نرم افزار در کنار ویژگی های تخصصی و منحصربفرد آن، دلیل محبوبیت بسیار بالای رافع 7 در بین اساتید، دانشجویان و فعالین حوزه حسابداری می باشد. از سال 1385 که نرم افزار رافع 7 عرضه گردید تا به امروز بسیاری از اشخاص از این نرم افزار حسابداری در جهت انجام امور مالی و حسابداری خود بهره برده اند.


دانلود آموزش رافع 7-مفتاح رایانه


دانلود آموزش نرم افزار رافع 7

جهت استفاده از این نرم افزار کاربردی تعدادی از افراد در کلاس های برگزار شده توسط آموزشگاه های خصوصی شرکت می کنند. تعدادی دیگر از مهارت آموزان با نصب نرم افزار رافع 7 و از طریق آزمون و خطا کار با این نرم افزار را می آموزند. یک سری دیگر از کاربران رافع 7 ، دانشجویانی هستند که کار با نرم افزار رافع 7 را در کلاس های درس دانشگاه و توسط بزرگترین اساتید رشته حسابداری آموخته اند. اینها تعدادی از روش های یادگیری و آموزش نرم افزار رافع 7 هستند.

همانطور که گفته شد نرم افزار حسابداری رافع 7 یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری می باشد که شما میتوانید از طریق سایت مفتاح رایانه آموزش این نرم افزار را دانلود کنید.