سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش نصب نرم افزار رافع 7/آموزش نرم افزار رافع 7

آموزش نصب نرم افزار رافع 7

آموزش نصب نرم افزار رافع 7 اولین قدم در استفاده از این نرم افزار به منظور انجام امور حسابداری شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مختلف است. نرم افزار رافع 7 به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری در امور مالی و همچنین آموزش این حرفه محسوب می گردد. با بهره گیری از نرم افزار رافع 7 در عین دسترسی به محیطی ساده و آسان، از تمامی امکانات یک نرم افزار کامل حسابداری بهره خواهید برد. 

مراحل آموزش نصب نرم افزار رافع 7

پس از قرار دادن سی دی حاوی نرم افزار رافع 7  تنها کافیست مراحل زیر را به ترتیب پشت سر گذاشته و پس از تنها چند دقیقه نرم افزار رافع 7  بر روی سیستم شما قابل استفاده می گردد.

مرحله1. بر روی آیکون Setup کلیک کنید.

مرحله2. در پنجره باز شده در قسمت Destination Directory می توانید با کلیک بر روی گزینه Browse محل نصب نرم افزار را انتخاب کنید. این محل بصورت پیش فرض در ویندوز شما در درایوC  که درایو ویندوز است، در نظر گرفته شده است. چنانچه نمی خواهید این مسیر را تغییر دهید بهتر است این قسمت را نادیده گرفته و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

مرحله3. در این مرحله از نصب نرم افزار رافع 7 ، مشخصات و محل نصب نرم افزار در پنجره نصب نرم افزار نشان داده شده است. در این مرحله تنها با کلیک بر روی گزینه Next به مرحله بعدی بروید.

مرحله4. در این مرحله پنجره ای باز می شود که پیشرفت نصب نرم افزار را در سیستم شما بصورت درصد نمایش می دهد. کمی صبور باشید و اجازه دهید نرم افزار بطور کامل و 100 درصد نصب شود.

مرحله5. پس از اتمام مرحله نصب نرم افزار رافع 7 ، پنجره Setup Complete  برای شما باز می شود. در این پنجره با کلیک بر روی گزینه Finish کار نصب نرم افزار رافع 7  به اتمام می رسد.

آموزش نصب نرم افزار رافع 7 را در بالا مشاهده نمودید. بله درست است نصب این نرم افزار به غایت کاربردی حسابداری، به همین سادگی است که ملاحضه کردید. اکنون شما در سیستم خود نرم افزار رافع 7  را دارید. با مراجعه به این نرم افزار به آسانی می توانید کارهای حسابداری مربوط به کسب و کار و یا شرکت خود را انجام دهید.

آموزش نصب نرم افزار رافع 7-مفتاح رایانه

آموزش نرم افزار رافع 7

حسابداری نیاز اصلی تمامی کسب و کارها و شرکت های فعال در زمینه های گوناگون است. انجام امور حسابداری به شکل و سبک قدیمی و سنتی آن، در دنیای امروز جوابگوی نیازهای کاربران نیست. با افزایش تعداد و حجم معاملات مختلف، انجام امور حسابداری با روش دستی موجب کاهش دقت در ثبت امور مالی و همچنین اتلاف وقت زیادی برای فعالین حوزه اقتصادی و کسب و کار می گردد. تمامی این دلایل موجب می شود که استفاده از نرم افزارحسابداری به یک پیشنهاد جذاب برای صاحبین مشاغل و فعالین حوزه کسب و کار بدل شود.

آموزش نرم افزار رافع 7 و محیط نرم افزار

این آموزش با باز کردن نرم افزار رافع از سیستم شما آغاز می شود. با راه اندازی نرم افزار رافع 7 در همان نگاه اول شما متوجه محیط ساده و به اصطلاح مینیمالیست این نرم افزار خواهید شد. برای انجام امور مالی و به دلیل حساسیت بالای اینگونه امور برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، بهترین نرم افزار حسابداری آن است که دارای محیطی شلوغ و به هم ریخته نباشد. نظم در انجام امور مالی بزرگترین کمک را به حسابداران می کند که امور خود را با دقت هرچه بیشتر به انجام رسانده و در تکمیل دفاتر پلمپ با مشکل روبرو نشوند.

شرکت مفتاح رایانه ارائه دهنده بهترین نرم افزار حسابداری تحت عنوان رافع 7 و نسخه جدید آن یعنی رافع 9 برای شما عزیزان می باشد.